molleralexandras.blogg.se

Kolla in bröna (och allt annat ni äter).

Publicerad 2013-09-11 08:34:00 i Allmänt

10 dagar utan det här mjuka, väldoftande, underbara och smått vackra brödet. Jag vet att Jesus åt bröd och drack vin och jag är också helt övertygad om att han inte tagit ett snack med Anna Skipper innan. Det må vara otroligt gott, men det är också det ända. Jag ser inte att man ska följa en viss diet utan istället borde man ska utgå från sig själv och sin kropp och veta vad man mår bra av och vice versa. Att man ska vara medveten. Det finns så mycket vi kan stoppa i oss så det är väl rätt logiskt egentligen- allt är inte bra för alla. Jag blir tjock och bajsnödig av bröd. Jag blir gravid i 26 veckan och sjuk. Jag är 100% säker på det. Stor varningstriangel riktar jag nu mot detta helvetesbröd när jag efter 10 dagar nu ligger och skakar. Apstinens utan dess like. Jag känner doften av rostat bröd vart jag en går och blir tvärlack när resterande familjemedlemmar äter och njuter- och nåde den som tappar något på golvet, då kanske jag (och katten) kommer och äter upp det...#sockerknark

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela